»Ne prepoznamo komunikacijskih ciljev in strategije, ne vemo, kdo je neposredno odgovoren za komuniciranje. S posredovanjem informacij se vse šele začne, ne pa konča. Vsako kritično misel, vprašanje ali komentar medijev pričakajo 'z nožem', čeprav mediji vlado sprašujejo v imenu javnosti. Del krivde pa je tudi na strani medijev, saj nekateri res pretiravajo s kritikami, politizacijo in senzacionalizmom.«
»Predsednik Srbije bi moral obvestiti hrvaško vlado o svojih načrtih, to, kar se je zgodilo, pa je samo 'kvazipatriotska predstava', s pomočjo katere na nevaren način trguje z nacionalnimi čustvi.«
»V času krize je čas za naložbe v razvoj. Spopadli se bomo s krizo na pravi način, ne bomo pa zaradi krize ustavili razvoja.«
»Ker so mediji preveč povezani z levimi centri kapitala in politične moči, je jasno, da v slovenskih medijih ne prihaja do nobene oblike samocenzure.«
»Tudi v času te krize se je pokazalo, da je bila Evropska unija dizajnirana samo kot skupnost držav za dobre čase.«
»Ne vem, ali je to najbolj korekten pristop, da kritiziraš, ko se ti zazdi, celo kritiziraš zelo, bi rekel, brutalno, v nekem primitivnem žargonu, na drugi strani pa se delaš, kot da si ti tisti najpomembnejši uspešen del koalicije.«
»To je čas za enotnost, solidarnost. V takšnem času ne prenesem ljudi, ki izvajajo negativne kampanje s političnimi interesi.«
»Danes nas vsi vidijo kot družbeni medij, vendar pa smo v genih podjetje, ki gradi tehnologijo za povezovanje ljudi.«
»Izrael vlado še posebej potrebuje v tem času zdravstvene in družbene krize.«
»Skrbi me sicer usihanje filmske kritike v medijih in s tem izobraževanje gledalcev.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju